~* Sunday = Funday? *~

Ja vi får hoppas på det :)
Men den kommer helt klart vara roligare än övriga helgen denna gång (men som sagt förut, självförvållat så jag kan inte klaga :P).

Idag ska jag i alla fall träffa Wan ^__^
Imorgon drar han till Norge och blir borta en vecka.
Han ska spela fotboll :P
Bara en massa thai-guys tydligen ^^
Svenska thai's kör mot norska thai's.
That's thait ;P (thait = något som är thailändskt och positivt/bra/coolt haha ^^)

Anyway...
För mig kommer ju kommande vecka vara fylld av snö, jul, mys och allt det där :]
Jag kom för övrigt på att det snart är nyår och jag inte alls bestämt vad jag ska göra än..
What's happening people?
What's going down on New Year's Eve? ;)
Har ni er outfit klar än eller? ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0