~* Alla som älskar kläder säger whop whop *~

Sitter man och inte har något bättre för sig (eller egentligen förmodligen har något bättre för sig men låtsas som att man inte har det) så är ett väldigt roligt tidsfördriv att kolla igenom en massa shopping-sites!
Skor, kläder, accesoarer, väskor...
Jag har en mapp på datorn (även fast det här inte är min dator, haha ;P) som är till för alla bilder på sånt som jag vill ha.
Det är alldeles för mycket för att köpa allt på en gång, men man kan ju beta av det lite i taget ^^
Fast det mesta blir ju aldrig någonsin köpt.
Man byter smak eller utbudet tar slut :P
Eller man har inte tillräckligt med pengar till allt shit ^^'
Men utifall att så finns det alltså en mapp med namnet "Nathalie's Kläder" som innehåller en massa fler mappar döpta efter olika shopping-sites som i sin tur innehåller bilder på grejer jag vill ha ^^

Idag kollade jag igenom Forever21.com.
Har inte varit inne där på 100 år, men det fanns en hel del fint som jag skulle vilja ha och dessutom var allt i rimliga priser :]

Just nu har jag tyvärr inte tid att tänka för mycket på shopping till mig själv.
Folk fyller (including me, men som sagt..) och så är det snart jul!
Först presenter till andra, sen presenter till moi ;)
Haha så generös ^__^

Ska nog föressten iväg och shoppa imorgon :]
Får se hur det blir med det.
Jag brukar alltid bestämma saker dagen då det gäller, jag är ju inte synsk.
Vet inte vad jag känner för imorgon liksom ^^'

Anyway, nu rundar jag av.

Bai Bai Bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0